Още

Още

Новини

ПРЕСТИЖ: ИНОВАЦИЯ С ГРИЖА ЗА ОКОЛНАТА СРЕДА

9 септември 2019
ПРЕСТИЖ: ИНОВАЦИЯ С ГРИЖА ЗА ОКОЛНАТА СРЕДА

 

Какво направихме?

ПРЕСТИЖ разработи своята поредна иновация, този път в опаковките, с грижа и внимание към околната среда.

Традиционно кутиите за вафли имат цветен хартиен капак, който се използва с рекламна цел. Твърдо решени да дадат своя принос в борбата с глобалното затопляне и опазването на планетата Земя, екипът на Престиж взе решение да се лиши от този свой маркетинг и комуникационен инструмент. В производството на любимите марки вафли ХИПЕР, СПОКО, ТРОЯ, НАЯ и ПРЕСТИЖ компанията вече използва с 34% по-малко хартия за изработването за своите кутии.

Компанията инвестира в закупуването на нови машини и в разработването на нова, подсилена конструкция на кутиите за вафли, която ще позволи на ПРЕСТИЖ да подсигури правилното съхранение и транспортиране на продуктите. С промяната на конструкцията на кутиите, ПРЕСТИЖ ще намали влаганата в опаковки хартия с около 200 000 килограма за 1 година.

Като резултат от това, всяка година ПРЕСТИЖ ще спасява от изсичане гора с размерите на едно футболно игрище!

Какви са ползите?

✓  По-малко отпадъци

✓  По-малко хартия, вложена в опаковките

✓  Повече съхранени площи с дървета

Защо е необходимо?

  • Милиони души по света умират в следствие на глобалното замърсяване;
  • 81% от потребителите в глобално проучване[1] смятат, че компаниите трябва да работят повече за опазване на околната среда;
  • 46% от участниците на глобално проучване[2] посочват, че биха сменили бранда, който обичайно купуват с друг такъв, който демонстрира загриженост за околната среда.

За екипа на ПРЕСТИЖ иновациите са част от корпоративната култура и ценности. Хората в екипа на ПРЕСТИЖ влагат своята енергия, професионализъм и вдъхновение, за да създават иновации на ниво продукти, технологии, процеси и др. и се стремят да бъдет пример за отговорен бизнес, да оставят положителна следа в обществото, в което живеем.



[1] Източник: AC Nielsen, Global Consumer Confidence Survey Q2,2017

[2] Източник: AC Nielsen, Global Consumer Confidence Survey Q2,2017

 

Назад

 

Нови продукти

Прясно от фабриката на „Престиж“

» Научи повече

По твой вкус

История за вафлите

История за вафлите

» Научи повече
© Всички права запазени „Престиж 96“ АД

Уеб дизайн и програмиране M3 Communications Group, Inc.
 
Top